چگونه یک صفحه محصول تأثیرگذار ایجاد کنیم؟
تنها چند لحظه فرصت دارید تا بتوانید بر بازدیدکنندگان وبسایتتان تأثیری اساسی بگذارید. در این زمان شخصی که قصد خرید دارد تصمیم میگیرد که برای خرید در سایت شما باقی بماند و یا در پی…
خلاقیت در کسب و کار – از خلاقیت در نوشتن بیزینس پلن تا خلاقیت در مدیریت
چند وقت پیش به همراه یکی از دوستان، در یکی از جلسات آموزش خلاقیت شرکت کرده بودم که خلاقیت در کسب و کار هم بخشی از آموزش آنها بود. استاد کلاس با آب و تاب…
تأثیر طراحی دفتر کار در موفقیت در مذاکره
وقتی که به نمایندگی از یک شرکت یا استارتاپ مسئول مذاکره میشوید، موفقیت در مذاکره با مشتریان گام مهمی برای شما محسوب میشود و یکی از فاکتورهای مهم در آن، طراحی دفتر کار و محل…
ایده پردازان ۴۳: همه چیز جذب سرمایه نیست !!
ایده پردازان ۴۳: همه چیز جذب سرمایه نیست !! در چهل و سومین برنامه ایده پردازان به سراغ استارتآپ پلاک رفتیم و با مدیران و اعضای شرکت به گفتگو پرداختیم.این برنامه مطابق روال قسمت های قبلی…
طراحی نقشه سفر مشتری
سفر مشتری، شامل مجموعهی کاملی از تجربیات مشتری، هنگام تعامل و برقراری ارتباط او با برند یا شرکت شما میشود. یعنی سفر مشتری، به جای در نظر گرفتن تنها بخشی از تجربهی مشتری، کل تجربهی…
افزایش فروش بین المللی با ۷ راهکار ساده و کارآمد
داشتن نگاه جهانی کسب و کار و امکان افزایش فروش بین المللی موفقیتی است که میتواند روند کلی کسب و کار را تحت تأثیر قرار دهد و باعث پیشرفت آن شود. به هر حال، وقتی…
برنامهی وفاداری مشتری چیست؟
ویکیپدیا، برنامهی وفاداری مشتری را اینگونه تعریف میکند: «برنامههای وفاداری مشتری، راهبردهای ساختاری در بازاریابی هستند، که صاحبان کسبوکار آنها را طراحی میکنند تا مشتریان را به تداوم خرید از آنها و یا استفاده از…
راهنمای جامع بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
زمان اینکه فروش بیشتر، تنها با افزایش ترافیک سایت میسر شود، به سر رسیده است؛ برای افزایش واقعی فروش، لازم است تجربه کاربر در سایتتان را بهینه کنید تا میزان بیشتری از بازدیدکنندگان سایت را…