مطالب

تا به حال 8 مقاله متنی در ایده پردازان منتشر شده است
بهترین روش‌های جلب رضایت خریدار که لازم است بدانید
مقدماتی یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

هنگامی‌که شما انتظارات مشتری را برآورده می‌کنید، آن‌ها را خوشحال می‌کنید؛ این موضوع، اصلی‌ترین معنا در پشت واژه‌ی رضایت خریدار است. بااین‌حال، گاهی اوقات ارزش‌های بالقوه و نهان محصولات و خدمات شما، می‌تواند از تجربه…

مذاکره کننده حرفه ای – چگونه مذاکره کننده خوبی شویم؟
مقدماتی شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

وقتی به برجام نگاه می‌کنم، قشنگ مشخص است که یک مذاکره کننده حرفه ای می‌تواند دو قطب متفاوت و متضاد را در کنار یکدیگر قرار دهد. اما وقتی که به ترامپ نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم…

چگونه مصرف‌کنندگان را در قیف فروش هدایت کنیم؟
مقدماتی شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

صاحبان کسب‌وکار، در هر صنعتی که باشند، برای هدایت صحیح مشتریان در قیف فروش ، اهمیت فراوانی قائل هستند؛ در واقع، قیف فروش همان فرایندی است که مشتری در هنگام پیدا کردن و اکتشاف برند…

چگونه مدیریت کنیم – راهنمای مدیریت برای تازه کارها
مقدماتی شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

شاید بسیاری از ما اصطلاحاتی مانند چگونه مدیریت کنیم یا چگونه یک کاپیتان خوب در زمین فوتبال باشیم را بارها جستجو کردیم و از این جستجوها هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. بدون شک مدیریت یک هنر است…

چهار روش برای ارتقا خدمات مشتری از طریق ایجاد همکاری درون سازمان
مقدماتی چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

در دنیای رقابتی امروز، خوشحال و راضی نگه داشتن مشتری، بخشی از وظیفه‌ی هر فرد در سازمان است؛ خواه فرد پیک سوپرمارکت باشد، یا متخصص شبکه  و یا عضوی از مرکز ارتباطات، همه‌ی آن‌ها قسمتی…

یادگیری خلاقیت از کودکان – چرا کودکان و چگونه خلاق شویم؟!
مقدماتی سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

بسیاری از فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات معتقدند که توجه به رفتار کودکان می‌تواند نتیجه مثبتی روی فعالیت کارآفرینان داشته باشد و به نوعی به یادگیری خلاقیت از کودکان کمک کند. شاید مطالب بسیار زیاد…

عوامل شکست در مدیریت – چرا در مدیریت پروژه شکست می‌خوریم؟
مقدماتی سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

وقتی که در مدیریت پروژه شکست می‌خوریم، احتمالاً به زمین و زمان گیر می‌دهیم، اما هیچ وقت به دنبال پیدا کردن عوامل شکست در مدیریت نمی‌گردیم. معمولاً بیشتر مدیران و افراد فعال در حوزه کسب…

چگونه یک صفحه محصول تأثیرگذار ایجاد کنیم؟
مقدماتی یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

تنها چند لحظه فرصت دارید تا بتوانید بر بازدیدکنندگان وبسایت‌تان تأثیری اساسی بگذارید. در این زمان شخصی که قصد خرید دارد تصمیم می‌گیرد که برای خرید در سایت شما باقی بماند و یا در پی…