شناخت افراد کنترل گر : تخلیه کننده های انرژی
شناخت افراد کنترل گر : تخلیه کننده های انرژی گاهی کافیست چند دقیقه با این نوع افراد بمانید تا پس از آن کاملا احساس بی انرژی بودن، خستگی ، سنگینی یا بی انگیزگی کنید. این…
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید(۱)
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید(۱) برندسازی شخصی یعنی داستان خود را بنویسید. داستان مفهومی شخصی است و هیچ چیز نمی تواند مثل داستان، برندتان را بسازد. اگر داستان خوبی داشته باشید و آن…
احساسهای تخریبی و احساسهای اصیل
احساسهای تخریبی و احساسهای اصیل قبلا در این مورد توضیح داده ایم که کودکان چگونه می آموزند که برخی احساسها در خانواده آنها تقویت می شود در حالی که احساسهای دیگر منع و سرکوب می…
مشتری مداری کنید تا خطر نکرده باشید
مشتری مداری کنید تا خطر نکرده باشید برند در واقع ترکیبی از الگوهای رفتاری است (مجموعه ای از الگوهای رفتاری مرتبط که ویروس های ذهنی هم نامیده می شود). هیچ ابزاری به جز اینترنت این…
گسترش و ارتقاء سطح نام تجاری شما
گسترش و ارتقاء سطح نام تجاری شما کتاب خرقه ی سرخ The Red Tent، اولین رمان از یک نویسنده ی گمنام به نام آنیتا دیامانت بود. کتاب فروش خوبی نداشت و در نوبت خمیر کردن…
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۱)
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۱) فروش در ذات خود با متقاعدسازی همراه است و به معنی متقاعد کردن دیگران برای پذیرش پیشنهاد فروشنده می باشد. هنگامی که کسی را متقاعد می کنید تنها…
از خوب به عالی: معیار اقتصادی شما چیست؟
از خوب به عالی: معیار اقتصادی شما چیست؟ همانطور که تا اینجا متوجه شدیم، شرکت های رهسپار تعالی، اغلب از صنایع خیلی معمولی، درآمدهای چشمگیری ایجاد کردند. در همان زمان که نرخ سود سهام بانک…
دینامیت موفقیت : آن چیز بیشتر
دینامیت موفقیت : آن چیز بیشتر بسیاری از مخترعان، قبل از برادران رایت، به اختراع هواپیما و پرواز نزدیک شده بودند. برادران رایت هم از همان روش و دستورالعمل پیشینیان بهره بردند، اما «چیز بیشتری»…