برندسازی شخصی : لینکدین
برندسازی شخصی : لینکدین یکی از رسانه های اجتماعی که برای برندسازی بسیار مناسب است لینکدین می باشد. لینکدین بیشتر از سایر رسانه های دیگر فضای کسب و کاری را دارد. به همین دلیل می…
قدرت زمان : دوازده اصل برای رسیدن به اوج عملکرد(۲)
قدرت زمان : دوازده اصل برای رسیدن به اوج عملکرد(۲) اصل پنجم: زمان نایاب ترین منبع انجام کار است در دنیای امروز بزرگ ترین مشکل اکثر مردم کمبود وقت است. مردم ممکن است پول و…
تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (۶)
تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (۶) بازدید از محل کارخانه بسیاری از فروشندگان برای به دست آوردن اعتماد خریداران خود، آنها را به بازدید از کارخانه دعوت می کنند تا با دیدن…
از خوب به عالی : چرخه رشد
از خوب به عالی : چرخه رشد یک چرخ بزرگ و سنگین را مجسم کنید که قرار است آن را حول محوری، با سرعت و قدرت هرچه تمام بچرخانید. در ابتدا تمام تلاش خود را…
دینامیت موفقیت : انگیزه بخشیدن به خود و دیگران
دینامیت موفقیت : انگیزه بخشیدن به خود و دیگران در جریان خواندن مطالب مبحث دینامیت موفقیت، اهمیت علم معناشناسی، کلمات نمادین، تلقین به دیگران و تلقین به خود را دریافتید. . آقای «استون» این علم…
سالی یک بار به دنبال شغل جدید بگردید !
سالی یک بار به دنبال شغل جدید بگردید! این بدان مفهوم نیست که حتما شغل تان را عوض کنید، اما بد نیست هر از چندی به آن طرف نرده ها هم نگاهی بیندازید. اطرافیان ما،…
بهانه بی بهانه : از کودکی تا بلوغ
بهانه بی بهانه : از کودکی تا بلوغ از سن بسیار کم تا وقتی که بزرگ می شوید این طور شرطی می شوید که خودتان را مسئول زندگی تان نبینید. این نرمال و طبیعی است….
برندسازی شخصی : چه طور درباره ی خودتان بنویسید
برندسازی شخصی : چه طور درباره ی خودتان بنویسید یکی از مهم ترین قسمت ها در رسانه های اجتماعی و سایت شخصی، نوشتن خلاصه ای درباره ی خودتان است. این خلاصه نویسی فرصت بسیار خوبی…