مطالب

تا به حال 8 مقاله متنی در ایده پردازان منتشر شده است
گسترش بازاریابی چریکی
مقدماتی شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷

گسترش بازاریابی چریکی درست از همان آغاز، بازاریابی چریکی فرصت های زیادی برای کارآفرینی به وجود آورد. بازاریابی چریکی به ۱۰ دلیل زیر شکوفا شد و طرفداران زیادی پیدا کرد که مهم ترین آنها این…

چگونه در صحبتهایتان از مثال زدن استفاده کنید
مقدماتی شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷

چگونه مثال بزنیم که آنها متوجه شوند اخیرا برای ۱۵ نفر در یک جلسه شرکتی سخنرانی داشتم. با خود گفتم ۱۵ مریخی و یک ونوسی. با خود گفتم، اشکالی ندارد، من قبلا کتاب مردان مریخی،…

برندسازی شخصی: هدف‌گذاری برای ارتقای برند
متوسط شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: هدف‌گذاری برای ارتقای برند رندی بوسین Randi Bussin، مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی، نوعی استراتژی هدف‌گذاری مطرح کرده است و می‌گوید چطور می‌توانیم در برندسازی شخصی از آن بهترین بهره را ببریم….

اصل داشته‌ها
متوسط جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷

اصل داشته‌ها اپرا وینفری: «برای داشته‌هایتان شکرگزار باشید تا بیشتر به شما برسد. اگر مدام روی نداشته‌هایتان متمرکز شوید، هیچ وقت قانع نمی‌شوید.» این‌جا هستم تا به شما بگویم که به جز موارد زیر هیچ…