ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۷
563 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

محیط عاطفی مناسب ایجاد کنید

محیط خانه دقیقا مانند گلی است که تحت شرایط خاص شکوفا می گردد، زمانی آرام می شود که محیط عاطفی آن سنجیده باشد. به هر بحران و پیشامدی واکنش نشان ندهید و از منابع مستعد استرس و اختلاف بپرهیزید. بدین تریتب با انجام این روش می توانید با زندگی و پیشامدهای آن برخورد صحیح کنید.

خلق محیط عاطفی پیش از آنکه به عوامل خارجی بستگی داشته باشد، مستقیم به خود شما بستگی دارد. مثلا محل قرار گرفتن مبلمان و رنگ دیوار یا فرش در محیط عاطفی موثر است؛ اما مهم ترین عامل نیست. مهم ترین عامل خلق چنین محیطی، به عناصری نظیر سرعت فعالیت افراد (آیا همه مانند مرغ سرکنده به هر سو می دوند)، احترام افراد به یکدیگر و با رضایت (یا نارضایتی) توجه کردن به سخنان یکدیگر بستگی دارد.

بعنوان مثال، آنچه مد نظر خانواده ی ماست، خلق و تداوم یک محیط ارتباطی آرام است. مثلا با وجودی که همه ی ما هم نشینی با یکدیگر را دوست داریم، ولی به خلوت خود نیز علاقه مندیم و می خواهیم زمانی را به تنهایی سپری کنیم.

این طرز تفکر و شناخت خلوت و تنهایی از نظر ما بیشتر جنبه ی مثبت دارد، زیرا ما را در مورد سر و صداها، فعالیت ها و بی نظمی هایی که در هر لحظه امکان دارد وجود داشته باشد، حساس تر می کند. بدین ترتیب همه ی ما احساس دیگر افراد خانواده را به وجود محیطی ساکت و خلوت بهتر درک می کنیم.

“به حداقل رساندن عجله و شتاب غیر ضروری”، مورد دیگری است که برای دستیابی به آن تلاش می کنیم. مثلا از فرزندانم خواسته ام که اگر طبق معمول قصد داشتم با عجله و شتاب غیر ضروری کارهای مختلف انجام دهم، به آرامی آگاهم کنند که آهسته تر پیش بروم. آنها می دانند که اتخاذ رفتاری معتدل و عاقلانه در حفظ آرامش محیط خانواده نقش بسزایی دارد و به همین دلیل با یادآوری آن، احساس آرامش بیشتری می کنند.

محیط عاطفی مطلوب از نظر خانواده های مختلف، متفاوت است. شما نیز با صرف کمی وقت می توانید محیط عاطفی مورد نظر خود را بیابید. صبور باشید و اطمینان داشته باشید در راه رسیدن به این هدف موفق خواهید بود.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *