۱۰ نکته برای هدفگذاری – قسمت دوم
۱۰ نکته برای هدفگذاری – قسمت دوم در قسمت اول ۱۰ نکته برای هدفگذاری پنج مورد از آن نکات را نام بردیم. در ادامه این مقاله میتوانید پنج مورد دیگر نکات مهم در هدفگذاری را…
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟ پیش از اینکه بتوانید برندتان را به افراد درست معرفی کنید، باید بدانید چه کسانی باید دربارهی شما بدانند و شما چه چیزی برایشان دارید. آنها مردم…
۱۰ نکته برای هدفگذاری – قسمت اول
۱۰ نکته برای هدفگذاری – قسمت اول قبل از این که به هدفهایتان اولویت بدهید، بیایید چند نکته را در این مورد بخوانیم. در مسیر اولویتبندی هدفهایتان چالههایی وجود دارد که میتواند باعث کماثر شدن…
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید خب، میخواهید با اینهمه دانشی که دربارهی خودتان بهدست میآورید، چه کار کنید؟ فعلا قرار است هر اطلاعاتی را که تا اینجای سری مقالات برندسازی شخصی به دست آورید،…
نمودار تعادل شما
نمودار تعادل شما قبل از اینکه به شما کمک کنم، اهدافتان را شناسایی کنید، راههایی را به شما پیشنهاد میدهم که به آنها دست یابید. بفهمید کجای کار هستید و میخواهید در چه زمینههایی پیشرفت…
برندسازی شخصی: الگوی SMART
برندسازی شخصی: الگوی SMART در مقاله گذشته از سری مقالات برندسازی شخصی، که هدفگذاری برای ارتقای برند نام داشت، ده مرحله که از نظر رندی بوسین (مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی) به فرآیند هدفگذاری…
نتایج محسوس قدرشناسی
نتایج محسوس قدرشناسی تحقیقات نشان داده است که قدرشناسی، سلامت روحی و جسمی را تقویت میکند و استرس، نگرانی و ترس را کاهش میدهد و جلوی بیماریهایی که این احساسات در انسان ایجاد میکنند؛ مثل…
برندسازی شخصی: هدفگذاری برای ارتقای برند
برندسازی شخصی: هدفگذاری برای ارتقای برند رندی بوسین Randi Bussin، مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی، نوعی استراتژی هدفگذاری مطرح کرده است و میگوید چطور میتوانیم در برندسازی شخصی از آن بهترین بهره را ببریم….