محتوای سطح متوسط

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح متوسط منتشر شده است
برندسازی شخصی: می‌خواهید مخ چه کسانی را بزنید؟
متوسط سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: می‌خواهید مخ چه کسانی را بزنید؟ پیش از اینکه بتوانید برندتان را به افراد درست معرفی کنید، باید بدانید چه کسانی باید درباره‌ی شما بدانند و شما چه چیزی برایشان دارید. آن‌ها مردم…

۱۰ نکته برای هدف‌گذاری – قسمت اول
متوسط دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷

۱۰ نکته برای هدف‌گذاری – قسمت اول قبل از این که به هدف‌هایتان اولویت بدهید، بیایید چند نکته را در این مورد بخوانیم. در مسیر اولویت‌بندی هدف‌هایتان چاله‌هایی وجود دارد که می‌تواند باعث کم‌اثر شدن…

برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
متوسط دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید خب، می‌خواهید با این‌همه دانشی که درباره‌ی خودتان به‌دست می‌آورید، چه کار کنید؟ فعلا قرار است هر اطلاعاتی را که تا اینجای سری مقالات برندسازی شخصی به دست آورید،…

نمودار تعادل شما
متوسط یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷

نمودار تعادل شما قبل از این‌که به شما کمک کنم، اهداف‌تان را شناسایی کنید، راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهم که به آنها دست یابید. بفهمید کجای کار هستید و می‌خواهید در چه زمینه‌هایی پیشرفت…

برندسازی شخصی: الگوی SMART
متوسط یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: الگوی SMART در مقاله گذشته از سری مقالات برندسازی شخصی، که هدف‌گذاری برای ارتقای برند نام داشت، ده مرحله که از نظر رندی بوسین (مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی) به فرآیند هدف‌گذاری…

نتایج محسوس قدرشناسی
متوسط شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷

نتایج محسوس قدرشناسی تحقیقات نشان داده است که قدرشناسی، سلامت روحی و جسمی را تقویت می‌کند و استرس، نگرانی و ترس را کاهش می‌دهد و جلوی بیماری‌هایی که این احساسات در انسان ایجاد می‌کنند؛ مثل…

برندسازی شخصی: هدف‌گذاری برای ارتقای برند
متوسط شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: هدف‌گذاری برای ارتقای برند رندی بوسین Randi Bussin، مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی، نوعی استراتژی هدف‌گذاری مطرح کرده است و می‌گوید چطور می‌توانیم در برندسازی شخصی از آن بهترین بهره را ببریم….

اصل داشته‌ها
متوسط جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷

اصل داشته‌ها اپرا وینفری: «برای داشته‌هایتان شکرگزار باشید تا بیشتر به شما برسد. اگر مدام روی نداشته‌هایتان متمرکز شوید، هیچ وقت قانع نمی‌شوید.» این‌جا هستم تا به شما بگویم که به جز موارد زیر هیچ…