محتوای سطح متوسط

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح متوسط منتشر شده است
بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۲)
متوسط چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷

بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۲) اشتباهات در کمّی کردن ریسک‌ها و خطر تخمین اشتباه ریسک (فرا ریسک‌ها): صرف وجود دستورات حقوقی برای مراقبت از سیستم باعث شد با وجود آرایش سازمانی و الویت کاری…

برندسازی شخصی: جاذبه‌ی منطقی و عاطفی ایجاد کنید
متوسط چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: جاذبه‌ی منطقی و عاطفی ایجاد کنید مخاطب هدف شما به دلایل مختلفی جذبتان می‌شود. در مقالات قبلی توضیح دادم صفات منطقی ویژگی‌های قاطعانه‌ای هستند که باعث اعتماد و تکیه‌ی مردم به شما می‌شوند،…

بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۱)
متوسط سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۱) به واسطه بحران مالی در سال‌های گذشته مدیریت ریسک مجددا مورد توجه قرار گرفت، هرچند این توجه در ارتباط با شاخه‌های مالی گوناگون است. بحران حتی برای سازمان‌های…

برندسازی شخصی: با بازار هدف هماهنگ شوید
متوسط سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: با بازار هدف هماهنگ شوید پس از این که بازار هدف خود را تعیین و درباره‌اش تحقیق کردید، باید مطمئن شوید که اقدامات‌تان با نیازهای مخاطبتان تناسب دارد. به‌عبارت‌دیگر، باید به برندی که…

برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید
متوسط دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید یکی از ترسناک‌ترین توصیه‌های من این است که به کسی زنگ بزنید و درباره‌ی شرکتی خاص از او بپرسید. خودم اول اعتراف می‌کنم که این کار همه‌ی ترس‌های…

هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید
متوسط یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷

هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید به اهداف‌تان تعهد داشته باشید. اگر هم‌اکنون تا جایی که توانسته‌اید پیش رفته‌اید، باز هم می‌توانید جلوتر بروید. همان چند گام بیشتر است که موفقیت را…

برندسازی شخصی: درباره‌ی مخاطب هدف خود تحقیق کنید
متوسط یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: درباره‌ی مخاطب هدف خود تحقیق کنید وقتی مخاطب هدف خود را شناسایی کردید، باید تا جایی که می‌توانید درباره‌ی آن‌ها اطلاعات به‌دست بیاورید. آگاهی، قدرت است. اگر درباره‌ی فهرست مخاطبین هدفتان خوب تحقیق…