محتوای سطح متوسط

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح متوسط منتشر شده است
برندسازی شخصی: مالک و صاحب کسب‌وکار خودتان شوید
متوسط جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: مالک و صاحب کسب‌وکار خودتان شوید داشتن برند شخصی تا حدی مثل داشتن کسب‌وکار خودتان است. شما به عنوان مالک شرکت خودتان باید بدانید چه کسی قرار است از آنچه عرضه می‌کنید، بیشترین…

برندسازی شخصی: با نیروی چرایی زندگی‌تان حرکت کنید
متوسط پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: با نیروی چرایی زندگی‌تان حرکت کنید دکتر سارا دیوید، بنیان‌گذار و مدیر موسسه‌ی ملی توانمندسازی شغلی در ایالات متحده آمریکا هفت راهکار نام می‌برد که خودش در مشاوره‌هایش به مردم ارائه می‌دهد تا…

برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید
متوسط چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید شرایط زندگی‌تان را در نظر بگیرید چه تازه از دانشگاه درآمده باشید یا متخصصی تازه‌کار باشید، میانسالی باشید که فکر تغییر شغل هستید یا سالمندی که دارید…

برندسازی شخصی: نیازهایتان را درک کنید و هویت خود را شکل دهید
متوسط سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: نیازهایتان را درک کنید و هویت خود را شکل دهید نیازهایتان را درک کنید برای اینکه بفهمید چه چیزهایی برایتان اهمیت دارد، اول باید بفهمید به چه چیزهایی نیاز دارید. «نیاز» چیزی است…

برندسازی شخصی: خود واقعی‌تان را بشناسید
متوسط دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: خود واقعی‌تان را بشناسید نظرات و انتظارات دیگران را دور بریزید تبدیل شدن به انسانی اصیل به این معنی است که خودتان را همان‌طور که هستید بپذیرید. هرکسی نگاه متفاوتی به زندگی دارد،…

برندسازی شخصی: چطور اکوسیستم برندتان را کنترل کنید
متوسط یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: چطور اکوسیستم برندتان را کنترل کنید کلمه‌ی «اکوسیستم برند» شاید کمی ترسناک به نظر بیاید؛ ولی فرم مختصری برای این جمله است: «هر جزئی از زندگی شما، از لباس‌هایتان گرفته تا همکارانتان، که…