محتوای سطح متوسط

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح متوسط منتشر شده است
برندسازی شخصی: با بازار هدف هماهنگ شوید
متوسط سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: با بازار هدف هماهنگ شوید پس از این که بازار هدف خود را تعیین و درباره‌اش تحقیق کردید، باید مطمئن شوید که اقدامات‌تان با نیازهای مخاطبتان تناسب دارد. به‌عبارت‌دیگر، باید به برندی که…

برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید
متوسط دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید یکی از ترسناک‌ترین توصیه‌های من این است که به کسی زنگ بزنید و درباره‌ی شرکتی خاص از او بپرسید. خودم اول اعتراف می‌کنم که این کار همه‌ی ترس‌های…

هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید
متوسط یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷

هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید به اهداف‌تان تعهد داشته باشید. اگر هم‌اکنون تا جایی که توانسته‌اید پیش رفته‌اید، باز هم می‌توانید جلوتر بروید. همان چند گام بیشتر است که موفقیت را…

برندسازی شخصی: درباره‌ی مخاطب هدف خود تحقیق کنید
متوسط یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: درباره‌ی مخاطب هدف خود تحقیق کنید وقتی مخاطب هدف خود را شناسایی کردید، باید تا جایی که می‌توانید درباره‌ی آن‌ها اطلاعات به‌دست بیاورید. آگاهی، قدرت است. اگر درباره‌ی فهرست مخاطبین هدفتان خوب تحقیق…

عمل کنید و همین حالا اقدام کنید
متوسط شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷

عمل کنید تا کنون شما یاد گرفتید که خواستن، آرزو کردن و امید داشتن هیچ کدام سر به جایی نمی‌برند. نمی‌توانید همین‌طور بنشینید و منتظر موفقیت بمانید. باید دست به کار شوید. باید از روی…

برندسازی شخصی: شرکتی را که در آن کار می‌کنید، بپایید
متوسط شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: شرکتی را که در آن کار می‌کنید، بپایید اگر دنبال تغییر شغل نیستید، مخاطب هدف همین الان روبه‌رویتان است. در این موارد، کاری که باید بکنید این است که کارفرمای فعلی‌تان را هر…

Page 1 از 1212345...10...آخر »