محتوای سطح متوسط

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح متوسط منتشر شده است
برندسازی شخصی: وجه تمایز خودتان با رقیب‌هایتان را مشخص کنید
متوسط سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: وجه تمایز خودتان با رقیب‌هایتان را مشخص کنید درباره‌ی رقیب‌ها یا همکارانتان، چه واقعی و چه احتمالی فکر کنید. نقطه‌ی اشتراک همه‌ی شما در چیست؟ شما باید شرایط خاصی داشته باشید تا بتوانید…

برندسازی شخصی: متمایز کردن برند
متوسط دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: متمایز کردن برند شما نمی‌توانید رقیب‌ها را نادیده بگیرید؛ چون نیاز دارید بدانید بازار هدف، نقاط قوت و نقاط ضعف آن‌ها چیست. در این مرحله از برندسازی شخصی، قرار است تحلیلی کامل از…

برندسازی شخصی: گوشه‌ی امن تان را صاحب شوید
متوسط یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: گوشه‌ی امن تان را صاحب شوید صاحب‌شدن گوشه‌ی امن یعنی قلمروی پادشاهی کوچکی راه بیندازید که در آن خودتان پادشاه یا ملکه‌ی چیز خاصی باشید. وقتی مردم به آن گوشه‌ی امن فکر می‌کنند،…

بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۵)
متوسط شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷

بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۵) ترازنامه، ریسک‌های منتج از تغییر انتظارات و نوسانات قیمت: همچنین در ارتباطات با قیمت‌های موجود در بازار، استانداردهای جهانی مانند IFRS و US-GAAP سبب افزایش بحران شدند. همان‌طور…

برندسازی شخصی: نقطه‌ی مطلوب خودتان را برای رقابت پیدا کنید
متوسط شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: نقطه‌ی مطلوب خودتان را برای رقابت پیدا کنید نقطه‌ی تقاطعی وجود دارد که در آنچه برای عرضه دارید، کسانی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید، بازارهایی که به آن‌ها خدمت می‌دهید و اندیشه‌هایی…

بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۳)
متوسط پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷

بحران مالی و نقش مدیریت ریسک (۳) افسانه بازار تمام‌عیار، بی‌نقص و پر رونق: سوال اصلی این است که بازارهای مالی چقدر قابل اطمینان و کارا هستند. از سوی جناح‌های مختلف این سوال و تمایل…

برندسازی شخصی: سرمایه‌گذاری روی روابط با ایجاد پیوند عاطفی
متوسط پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: سرمایه‌گذاری روی روابط، با ایجاد پیوند عاطفی برندسازی شخصی به کلی درباره‌ی رساندن پیامتان به افراد درست است. آن‌ها کارها و دستاوردهای شما و همچنین ارتباط عاطفی با شما را به‌یاد می‌سپارند. برندسازی…

Page 1 از 1412345...10...آخر »