IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
عدالت

لازمه ی استراتژی اقیانوس آبی

عدالت ، لازمه ی استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی، مراحلِ اجرا را در درون راهکار پیشنهادی، از آغاز تا انتهای ساخت و رونمایی ، توضیح می دهد. در طول بیست و پنج سال گذشته درباره تأثیرِ فرایند عادلانه روی کیفیتِ اجرای تصمیمها در بسیاری از نشریات دانشگاهی و مدیریتی نوشته شده است.

همان طور که در استراتژی اقیانوس آبی نیز به آن پرداخته ایم، فرایند عادلانه، زمینه را برای پیاده سازی استراتژی به وسیله تقویت اساسی ترین چهارچوبِ عمل، آماده می سازد: اعتماد، تعهد، و همکاری داوطلبانه همه افراد در عمق سازمان

تعهد، اعتماد، و همکاری داوطلبانه فقط رفتار و رویکرد نیستند. آنها را باید سرمایه غیر ملموس به حساب آورد. این سرمایه به شرکت ها توانی میدهد که در سرعت، کیفیت و تداوم اجرای استراتژیها و در پیاده سازی پرسرعت و کم هزینه برنامه های استراتژیک از دیگران متمایز شوند.

مدل گام به گام برای خلق استراتژی.

محتوای استراتژی، دانش ارزشمندی را در راستای چگونگی عملکرد ایجاد کرده است. اما در پاسخ به پرسش کلیدی چگونگی خلق استراتژی برای آغاز کار، در عمل کمک چندانی نمی کند. البته، ما میدانیم که چگونه برنامه هایمان را تهیه کنیم. اما، همان طور که همه می دانیم، فرایند برنامه ریزی، راهکار را به مانشان نمی دهد. کوتاه اینکه، ما تئوری قدمهای طی مسیر را هنوز نداریم. با اینکه تئوری های متعددی وجود دارند که توضیح میدهند چرا شرکتها شکست می خورند یا موفق می شوند، اما این تئوری ها بیشتر توصیفی هستند و نه تجویزی.

مدل گام به گامی وجود ندارد که با عباراتی مشخص، تجویز کند که چگونه شرکت ها می توانند استراتژی های خود را فرمول بندی کرده و اجرا کنند تا به عملکرد بالاتری برسند. این چنین مدلی را در اینجا و در قالب اقیانوسهای آبی معرفی کرده ایم تا نشان دهیم چگونه شرکت ها می توانند از دام رقابت در بازار اجتناب کنند و نوآوری هایی بازار آفرین داشته باشند.

سری مقالات استراتژی اقیانوس آبی را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar