IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
تیم بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ساخت انجمن های اصلی و یگانه

ساخت انجمن های اصلی و یگانه

مردم درباره ی مراکز خرید و مال ها به صورت آنلاین صحبت می کنند. این گفتگوها می تواند در صفحه های رسمی مال ها در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام صورت گیرد. برای این کار، وارد صفحه ی رسمی مال شده و آن را “دنبال”(Follow) می کنند. با این کار اخباری که توسط تیم بازاریابی مال منتشر می شود، می بینند. علاوه بر خواندن پیام هایی که توسط مال منتشر می شود، کاربران می توانند این پیام ها را اشتراک گذاری کرده یا درباره ی آنها نظر(Comment) دهند. همچنین آخرین اخبار مربوط به رویدادها را پیگیری کرده و اشتراک گذاری می کنند.

وقتی افراد، مرکز خرید شما را دنبال می کنند یا طرفدار آن هستند، در حقیقت به شما کمک کرده اند تا انجمنی یگانه از دوستداران خود داشته باشید، یعنی کسانی که شما را بخشی از زندگی روزمره ی خود می دانند.

در کنار همه ی این موارد، مدیر بازاریابی مال، ارتباط لحظه ای با تک تک خرده فروش ها داشته و آنها را در جریان آخرین اطلاعات و رویدادها قرار می دهد. از طرفی اطلاعات بروز لحظه ای را از خرده فروش ها گرفته و در انجمن های آنلاین اشتراک گذاری می کند. او باید تک تک مخاطبان فضای آنلاین را رصد کرده و صحبت های آنها را بشنود و در صورت نیاز به آنها پاسخ مستقیم دهد.

راه حل مناسب

جین لیسی، مدیر بازاریابی فورست سیتی، اظهار نظر داشت: “بودجه های اقتصادی و رقابت های سنگین، ما را قانع می کند تا به دنبال نوآوری ها و خلاقیت هایی باشیم که بتواند برای ما مزیت رقابتی ایجاد کرده و با فعالیت های ما همسو باشد. تحقیقات به ما نشان داده شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام بسیار پویا بوده، برای ما هزینه ی بسیار کمی دارند و در لحظه با مخاطبان در ارتباط هستند.

البته تکنولوژی به تنهایی کارایی خاصی ندارد و این ابزارها وقتی برای یک مرکز خرید مفید است که با یک تیم بازاریابی قدرتمند پشتیبانی شود. فعالیت این تیم بازاریابی است که می تواند محتوایی تولید کند که باعث درگیری مخاطبان شود.”

برای کاربردی کردن شبکه های اجتماعی در فورست سیتی، تیم بازاریابی این مرکز با کمک پیمانکار خارجی خود، محتوای شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر را با محتوای وب سایت خود یکپارچه، متصل و بروز کرده است. که این وضعیت به مال کمک می کند تا محتوای شبکه های اجتماعی را به راحتی منتشر کند.

لیسی ادامه می دهد: “ما همیشه به دنبل روش ها و استراتژی های جدید در مرکز خرید خود هستیم. اما از طرفی مراقب هستیم تا در تکنولوژی های جدید غرق نشویم. برخی از این تکنولوژی ها گران، پرخطر و دشوار و پیچیده هستند. در حال حاضر، عصر شبکه های اجتماعی فرا رسیده و ما با اشتیاق در این فضا قدم گذاشته ایم.”

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar