IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
رید-هافمن

رید هافمن و ده قانون موفقیت او

۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان بنیان گذار لینکدین

موفقیت آسان بدست نمی آید. برای موفق بودن باید سخت تلاش کرد. اگر به فعالیت تجاری خود اهمیت می دهید، بدون آشنایی با قوانین تجارت و بدون داشتن اطلاعات کافی در این عرصه، دست یافتن به موفقیت های بزرگ امکان پذیر نخواهد بود. نشستن پای سخن بزرگان این عرصه و شنیدن تجربیات و رموز کارها آنها می تواند بسیار اثربخش باشد. مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد لینکدین را به مبلغ ۲۶۰۲ میلیارد دلار خریداری کند و با این کار بزرگترین خرید خود را در تاریخ رقم زد و گام محکم و استواری را در جهت شبکه های اجتماعی تجاری برداشت.

بنیانگذار و رئیس پیشین اجرایی این شرکت؛ رید هافمن ۱۳ سال پیش لینکدین را با دعوت ۳۵۰  نفر از مخاطبین خود برای پیوستن به این سرویس شبکه اجتماعی آغاز نمود، در حال حاضر این شبکه علاوه بر ۱۰۵ میلیون کاربر فعال در ماه، ۴۳۳ میلیون عضو دارد.

لینکدین به مرکزی آنلاین برای متخصصین صاحب حرفه تبدیل شد تا از فرصتهای شغلی موجود مطلع شوند و همین موضوع از آن یک سرویس ارزشمند برای استخدام های اجرایی ساخت و گنجینه ای از داده ها را در اختیار آن قرار داد که کمتر شرکتی از این امکان برخوردار است.

١- هدف گذاری های بزرگ
مهم نیست که کسب و کار نوپای شما به دنبال ایده های بزرگ است یا ایده های کوچک، رنج و سختی که باید در این راه تحمل کرد به یک اندازه است – پس چرا هدفهای بزرگ را انتخاب نکنیم؟ بزرگ یعنی چه؟ یعنی یک محصول یا سرویسی که می تواند بازار خاصی را به وجود بیاورد و یا این که بازار را در دست بگیرد.

۲- به دنبال نوآوری های تحول آفرین باشید
اگر قصد دارید کار جدیدی را آغاز کنید، از خودتان بپرسید: «چه کاری می توانم انجام دهم که پیش از این نمونه اش وجود نداشته و یا امکانش نبوده است؟» آیا سرویس یا محصول جدید من می تواند جایگزین بازار فعلی شود یا بازار جدیدی خلق کند؟ وقتی هافمن لینکدین را بنیانگذاری کرد، صنعت فناوری در یک بحران عمیق بود. او به تمام فرصتهای که اینترنت ایجاد می کرد به خوبی توجه کرد و این ایده در ذهنش نقش بست که بالاخره هر فردی به یک پروفایل شغلی آنلاین نیاز دارد. نوآوری این کار در آنجا بود که افراد به جای آن که منتظر پاسخ از سوی شرکتها و یا وب سایت هایی باشند که فرم تقاضای کار را در آنجا پر کرده اند ، می توانستند مستقیما به بهترین فرصت های شغلی دسترسی داشته باشید.

ادامه ی سری مقالات رید هافمن و ده قانون موفقیت او را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar