ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۶
393 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۳)

لینکداین

لینکداین، بیش از مخزنی برای ارتباطات مربوط به کسب و کار است… پلتفرم تمام عیارِ انتشار است. چند نکته را درباره ی آن بخاطر بسپارید:

  • صفحه ی شرکت خود را زیبا کنید

صفحات شرکت، پلتفرمی برای به اشتراک گذاشتن انواع گوناگون مطالب هستند؛ اما جای بسیاری از برندها به طور قابل توجهی در شبکه ی حرفه ای، خالی است. صفحه ی خود را وارد کنید؛ عکس روی کاور را به روزرسانی کنید؛ اطلاعات استاندارد را اضافه کنید؛ و شروع به اشتراک گذاری کنید.

  • کارکنان را تشویق کنید تا در ارتباط بمانند

افرادی که در سازمان شما کار می کنند (مخصوصا مدیران اجرایی)، می توانند پروفایل های شخصی خود را به برند شما متصل کنند؛ منبع جدید محتوا خلق کنند که مخاطبان شما بتوانند آن را دنبال کنند. شرکت هایی چون کلی سرویس Kelly Services، به تمام کارکنان، یک حساب ویژه ی لینکداین می دهد و مطالب را به طور منظم برای آنها می فرستد، تا از طریق شبکه هایشان به اشتراک بگذارند. از وقتی که کلی این فرآیند نهادسازی را آغاز کرد، ترافیک از سوی لینکداین به مطالب کلی، اوج گرفت.

  • به کیفیت بیندیشید نه کمیت

زمانی که برندها و افراد بیش از حد به اشتراگ کذاشته می شوند، کاربران سردرگم می شوند. اطمینان حاصل کنید تنها مطالب با کیفیتی را که برای برند خود خلق می کنید، به اشتراک می گذارید.

  • در گروه ها شرکت کنید

شرکت در بحث های گروهی لینکداین، راهی فوق العاده برای اثبات رهبری فکری و راه انداختن گفتگوهایی است که می تواند به کسب و کاری جدید، ختم شود. مطالب خود را به اشتراک بگذارید و با اعضای گروه تعامل داشته باشید؛ تا به تفاهمی عمیق برسید.

گوگل پلاس

گرچه گاهی اوقات گوگل پلاس در میان نفوذ رسانه های اجتماعی گم می شود؛ اما با این حال، به وجود بیش از ۳۵ میلیون کاربر فعال خود می بالد. چه چیزهایی در گوگل پلاس جواب می دهد؟ این نکات را امتحان کنید:

  • ترکیب سالمی از مطالب رسانه ای را ارائه دهید

گوگل پلاس این امکان را به شما می دهد تا تجربه ی یک صفحه ی چشم نواز را خلق کنید. صرفا به پست لینک و متن اکتفا نکنید. انواع عکس، ویدئو، اینفوگرافی را پست کنید تا صفحه ای سالم داشته باشید.

  • نمادهایی چون # و + دوستان شما هستند

هشتگ ها کمک می کنند پست های شما طی جستجو کشف شوند؛ اما استفاده از +، توجه افراد و برندها را جلب می کند. یافتن روش هایی برای استفاده از این ابزارها، به مخاطب شما کمک می کند شما را بیابد.

  • مطالب فردی کارکنان را به اشتراک بگذارید

با برداشتن پست هایی از هر یک از اعضای کارکنان، تجربه ی اجتماعی-دوستانه و شخصی سازی شده را رقم بزنید.

  • از مطالب آرشیو شده استفاده کنید

صرفا چون مطالب قدیمی شده اند، به این معنا نیست که از رده خارج شده اند. علاوه بر پست مطالب کاملا جدید، مطالب قدیمی آرشیو شده را که مربوط به یک موضوع زمانی هستند به اشتراک بگذارید.

  • از مطالب طولانی تر، برای جذب نظرخواهی ها استفاده کنید

پست های طولانی که حسی چون پست مینی بلاگ ها به شما می دهند، امتحان کنید. ممکن است بخواهید زمانی که مطالب شخص ثالثی را به اشتراک می گذارید، این کار را انجام دهید.

  • از آتوررنک AuthorRank استفاده کنید

گوگل توسط آتوررنک، به یافتن نویسندگان اصلی هر یک از مطالب آنلاین، اقدام می کند. هر چقدر نویسندگان خاصی در مطالب شما ردیابی شوند، گوگل آنها را بهتر رتبه بندی می کند؛ اساسا باید تمام نویسندگان خود را در مطالب خاصشان تگ کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *