لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
468 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

داوطلبانه با ساده زیستی آشنا شوید

ساده زیستن داوطلبانه حرکتی پر طرفدار است که به سرعت میان گروه های مختلف مردم مرسوم می شود. این روش ساده کردن زندگی فرد را از روی اختیار مد نظر دارد نه به دلیل نیاز و احتیاج؛ یعنی یک سرپوش بر تمایلات خود بگذارید و این کار را نه از روی اجبار، بلکه چون اینطور می خواهید انجام دهید.

حکمت و آرامش فراوانی در قرار دادن سرپوش بر آنچه می خواهید، می یابید و از این طریق می توانید از آنچه از پیش داشته اید، لذت ببرید. ساده زیستن، وقت، پول و انرژی شما را آزاد می کند تا بتوانید مقدار بیشتری را صرف خود و خانواده کنید.

عموم مردم دریافته اند که “چشم و هم چشمی” و بدین رویه پیش رفتن ، فرد را عاصی می کند، بهره وری را پایین می آورد و استرس زا و وقت گیر است. بسیاری از ما عادت کرده ایم همواره خواست ها، نیازها و تمایلات خود را افزایش دهیم. اکثر ما معتقد هستیم که بیشتر داشتن، بهتر است؛ مثلا خرده ریزهای بیشتر، کارهای بیشتر برای انجام، تجربیات بیشتر و غیره؛ اما آیا حقیقت این است؟

ما در مواردی آنقدر مشغول هستیم که این عادت مانع از لذت بردن ما از زندگی می شود. با عجله از فعالیتی به فعالیت دیگر می رویم؛ به طور معمول به جای آنکه در فکر کاری باشیم که در حال حاضر انجام می دهیم، مشتاق هستیم که بدانیم فعالیت بعدی چیست؛ بعلاوه اکثر ما آپارتمان های بزرگ تر، اتومبیل های زیباتر، لباس های بیشتر و خرده ریزهای بیشتر می خواهیم. هرچه داشته باشیم کافی نیست. اشتهای ما برای افزون طلبی سیری ناپذیر به نظر می رسد.

جالب آنکه حرکت به سوی زندگی ساده تر محدود به متمول ها نمی شود. گروه های وسیعی از مردم با موقعیت های اقتصادی متفاوت فلسفه ی آن را شناخته اند. تعدادی از مردم را می شناسم که با وجود درآمدهای بسیار محدود، به این انتخاب حسن ظن دارند و آن را انتخاب کرده اند. آنها معتقدند این انتخاب از هر لحاظ فواید شخصی بسیاری به همراه دارد.

گاهی ساده زندگی کردن مستلزم تغییرات اساسی است، مثلا انتخاب زندگی در آپارتمانی کوچک تر و ارزان تر به جای تلاش فراوان برای پرداخت اجاره ی خانه ی بزرگ تر. این انتخاب می تواند زندگی شما را با استرس کمتر همراه سازد، زیرا پرداخت اجاره ی آپارتمان کوچک تر آسان تر است.

تصمیم های معمول دیگر عبارتند از ساده تر خوردن، بخشیدن لباس ها به دیگران یا پاسخ منفی به بیشتر فرصت های انجام کار که برای شما پیش می آید. هدف اتخاذ تصمیماتی برای آسان تر کردن زندگی و کاهش پیچیدگی های آن است.

چند سال پیش محل اداره ام را تغییر دادم. این تصمیم به ظاهر ساده از جنبه های مختلفِ ساده سازی منافع زیادی داشته است. اول، اداره ای که به آن نقل مکان کردم ارزان تر از قبلی بود و فشارهای مالی من کاهش یافت. به علاوه، اداره ی جدید چند کیلومتر با منزل من فاصله داشت و به جای ۲۵ کیلومتر رانندگی روزانه به طور عادی، با صرف زمانی کمتر از پنج دقیقه به محل کارم می رسیدم.

درست است که قبلا اداره ای زیباتر داشتم، اما آیا ارزش آن را داشت؟ با نظری به گذشته، واضح بود که نه. اگر بازهم چنین فرصتی دست می داد، مجدد همین کار را می کردم.

خرید اتومبیل ساده تر، صرفه جویی دیگری است. داشتن وسایل کمتر، یعنی برای مراقبت، بیمه، فکر کردن، نگران بودن و نظافت وسایل کمتری دارید. ساده زیستن به هر موردی قابل تعمیم است ولی هرگز به معنی سادگی فقیرانه نیست.

کلید این است که به آنچه در زندگی شما واقعا مهم است صادقانه نظری بیندازید. اگر وقت، انرژی و آرامش بیشتری می خواهید، از شما می خواهم که با دقت بیشتری آن را جستجو کنید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات