ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1396/11/03
3 دیدگاه
اشتراک گذاری

بدیهی است، اگر یکی از کارکنان به شما بگوید که ناراضی هستیم، بدانید که آن‌ها واقعاً ناراضی هستند. به همین دلیل شکایت کردن یکی از نشانه‌های ترک شرکت است!

اما شما باید برای مواجهه با نشانه‌های دیگر به خوبی آماده باشید. همه‌ی نشانه‌های ناخشنودی در محیط کار، به صورت کلامی بروز نمی‌کنند. در واقع، امروزه تقریباً ۹۰ درصد ارتباطات به صورت غیرکلامی است.

برای مثال، به یکی از کارکنان خود بگویید روی پروژه‌هایی که خارج از مأموریت اصلی وی است کار کند، بدون اینکه با شما در موردش بحث و گفتگوهای ابتدایی انجام دهد آن را می‌پذیرد، این می‌تواند نشانه‌ای از خستگی کار و آماده شدن وی برای خروج از شرکت باشد.

شاید با خود بگویید که او عاشق کار خود بود و همیشه به دنبال پروژه‌های هیجان‌انگیز می‌گشت. ناگهان دست از کار کشید!

در اینجا تعداد دیگری از نشانه‌های غیرکلامی را که ممکن است نمایانگر خروج قریب‌الوقوع کارکنان باشد ذکر می‌کنیم:

یک کارمند به طور ناگهانی از مشارکت در جلسه‌های گروه خودداری می‌کند و دیگر با سایر کارکنان در تعامل نیست.

همچنین ممکن است مشارکت در کارها و فعالیت‌های اجتماعی را متوقف کند.

بهره‌وری وی به طور ناگهانی کاهش می‌یابد.

ساعات کاری معمول خود را تغییر می‌دهد، لباس پوشیدن و ناهار خوردنش طولانی می‌شود.

در مورد حقوق و دستمزد دیگر شرکت‌ها تحقیق می‌کند.

پیش از این در مطلبی تحت عنوان منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه سازمان به تلاش برای حفظ کارکنان اشاره کردیم. در واقع مدیران نسبت به بی‌انگیزگی کارکنان باید هشیار باشند و بی‌تفاوتی را تشخیص دهند. علت را شناسایی کنند تا ناگهان با دست از کار کشیدن کارکنان شوکه نشوند!

با جمله‌ای جالب از مارک زاکربرگ(مؤسس فیسبوک) این مطلب را به پایان می‌رسانم:

با کارمندان خود درست رفتار کنید تا از اینترنت شرکت شما برای یافتن کار جدید استفاده نکنند.

مطالعه‌ی مطلب زیر نیز در این راستا می‌تواند مفید باشد.

منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه سازمان

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
3 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
samira

با سلام
تشکر از مطالب خوبتون.این نشانه ها که گفته شد دقیقا درست هست و این جمله معروف هم کاملا به جاس.(با کارمندان خود درست رفتار کنید تا از اینترنت شرکت شما برای یافتن کار جدید استفاده نکنند.)شیوه رفتار با کارکنان بسیار در روند کاری آنها تاثیرگذار هست.

مهمان

سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی
سپاسگزارم

علیرضا

الان به قدری وضعیت کار خرابه که دیگه همه به دنبال ترک شرکت هستند