ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/07/02
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
بیل گیتس و ده قانون موفقیت او

در ادامه ی مقاله ی بیل گیتس و ده قانون موفقیت او مطلب زیر را دنبال کنید:

6- ایده های تحول آفرین باید نشان داده شوند، نه گفته شوند

در اوایل دهه ۸۰، بیل گیتس و استيو بالمر به دور و اطراف سفر می کردند تا سمینارهایی را در مورد این که چگونه رابطهای گرافیکی سیستم عامل های آینده خواهند بود، برگزار کنند اما هیچکس آنها را باور نمی کرد. زمانی که اپل در سال ۱۹۸۴ مکینتاش را راه اندازی کرد، دیدگاهها به سرعت تغییر کردند. مکینتاش اولین کامپیوتر موفق تجاری با رابط کاربر گرافیکی (GUI) بود. مایکروسافت توانست در سال ۱۹۸۵ ویندوز ۱۰۰ را منتشر کند، درست یک سال پس از موفقیت مکینتاش. اگر ایده تحول آفرینی دارید، نگران نشوید که دیگران متوجه آن نمی شوند. آن را توسعه دهید، در این صورت وقتی زمان آن فرا برسد، آماده خواهید بود.

7- دیدگاهتان را با تیم خود به اشتراک بگذارید

همانطور که بیل گیتس ظهور رابط گرافیکی را سالها قبل پیش بینی کرده بود، اهمیت اینترنت را نیز مدتها قبل از آن که افراد معمولی ارتباط از طریق شماره گیری را در اختیار داشته باشند ، پیش بینی کرد. در ماه می ۱۹۹۵، گیتس متقاعد شده بود که اینترنت آینده مایکروسافت است، به همین دلیل مجبور شد یک یادداشت بسیار بسیار طولانی برای شرکتش بنویسد. وی این طور نتیجه گیری کرد: “اینترنت یک موج جذر و مددار است. اینترنت یک فرصت باورنکردنی و همچنین یک چالش باورنکردنی است. من به دنبال اطلاعات شما هستم تا در مورد این که چگونه میتوانیم استراتژی خود را برای ادامه موفقیت های باورنکردنی خود بهبود ببخشیم.”
گیتس برای نوشتن این یادداشت وقت گذاشت چون تشخیص داد که این مسئله برای تمام تیمش چقدر مهم است که در این ماموریت با مایکروسافت همراه باشند. نتیجه: «ویندوز ۹۵ همراه با اینترنت اکسپلورر عرضه شد.»

8- از مشتریان ناراضی درس بگیرید

با گذشت سالها، بیل گیتس آدمهای زیادی را از خود ناراضی کرده است. هر کس که نگاهاش به ” صفحه آبی مرگ” می افتد می فهمد چرا. اما به همان اندازه که مردم علاقه دارند از ویندوز انتقاد کنند،  همچنان از آن استفاده می کنند. از سال ۱۹۹۰، ویندوز سیستم عامل اصلی جهان است و از آگوست ۲۰۱۱، ۸۲ . ۵ درصد سهم بازار را در دست دارد. دلیل اش ساده است:” مایکروسافت همچنان به بازخورد مشتریان پاسخ می دهد و محصولاتش را ارتقاء می بخشد. این دیدگاه با بیل گیتس آغاز شد: “مشتریان ناراضی شما، بزرگترین منبع یادگیری شما هستند.”

9- از موقعیت خود برای بازگرداندن استفاده کنید

رهبران قدرتمند اهمیت کسب موفقیت و به کارگیری آن در جهت جلب توجه نیازمندان را می دانند و الگوی کسانی می شوند که در موقعیتی شبیه به موقعیت آنها هستند. با وجود بنیاد بیل و ملیندا گیتس و وقف مقدار قابل توجه ۴۲ بیلیون دلار، خانواده گیتس در واقع وقت خود را صرف کمک رسانی به نیازمندان در سراسر دنیا کرده اند، بخصوص این که در زمینه های تقویت آموزش، سلامت عمومی و امکان دسترسی به تکنولوژی ارزان بسیار پرشور و پررنگتر عمل می کنند.

10- زیاد مطالعه کنید

این که بیل گیتس را کرم کتاب می خوانند، ممکن است چندان جدی گرفته نشود. گیتس در وبلاگ خود بخشی دارد که آن را به کتاب هایی که می خواند اختصاص داده است و سال گذشته کتابهایی را برای مطالعه در تابستان و تا آخر سال پیشنهاد کرد. یک  رهبر موفق می داند که باید تمام نقطه نظرات و دیدگاه ها را در نظر داشته باشد و می داند که الهامات و افکار بكر می تواند از هر جایی به سراغ انسان بیاید.

 سری مقالات بیل گیتس و ده قانون موفقیت او را بخوانید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات