لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
466 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بیماری همه‌گیر ویروس کرونا در حال ویران کردن اقتصاد جهانی است. سفرهای هوایی اغلب لغو شده و یا با سخت گیری‌های زیادی در جریانند، لیگ‌های ورزشی و رویدادهای بزرگ باطل برگزار نمی‌شوند، کشورها برای جلوگیری از ویروس در خارج از مرزهای خود، محدودیت‌های مسافرتی را اعمال کرده‌اند، و مسئولان بهداشت عمومی و بیمارستان‌ها در حال مهار بدترین وضعیت بهداشتی و سلامتی به سر می‌برند. همچنین می‌توان گفت کسب و کارها در بحران کرونا آسیب گاه جبران ناپذیری را متحمل شده‌اند.

در مواقع بحرانی، آرامش و خوش بین بودن شاید کمی سخت باشد. البته که برای کارآفرینان و رهبران مشاغل، آرام ماندن تحت فشار بخشی از توضیحات شغل است. اما گاهی و در بحران کنونی ممکن است معادلات کسب و کاری یک شرکت بهم بخورد و افراد در سطح بالای سیستم با مشکل مواجه شوند.

توصیه می‌شود با انجام اقدامات پیشگیرانه، اکنون می‌توانید تجارت خود را در موقعیتی امن‌تر قرار دهید تا به محض فروکش کردن بحران، قدرتمندتر و سریع‌تر بازیابی کنید. در حقیقت، چین، کشوری که ویروس در ابتدا در آنجا پدیدار شد، در حال حاضر علائمی از بهبود اقتصادی را به دنیا نشان می‌دهد. پیش از این در رابطه با گذر از بحران صحبت کرده‌ایم، در اینجا چند استراتژی و راهکار برای کمک به شغل شما در بازیابی کروناویروس وجود دارد که ممکن است برای کسب و کار شما موثر باشد.

کرونا و بحران کسب‌وکارها

۱- در مورد چگونگی تأثیر کرونا بر روی مشتریان خود فکر کنید

بسته به نوع صنعتی که در آن فعالیت دارید، ممکن است در جذب مشتری و یا نگهداری مشتریانی که از قبل داشتید دچار مشکل شوید. به طور استراتژیک فکر کنید که چگونه همه گیری ویروس کرونا بر روی مشتریان شما تأثیر دارد، چه چیزی آنها را نگران می‌کند و چگونه می‌توانید  به آن‌ها کمک کنید. پس از این کار شما باید قیف فروش خود را تنظیم کرده و بازاریابی کسب و کار را در مورد نحوه رفع این چالش‌ها و نگرانی‌های خاص موجود طراحی کنید.

به عنوان مثال، آیا مشتریان شما:

  • نگران اختلال در زنجیره تأمین هستند؟
  • نگران چگونگی مدیریت کارمندان در زمان دورکاری‌اند؟
  • تگران مقابله با عدم قطعیت بازار و کاهش تقاضا؟
  • نمی‌دانند چگونه می‌توانند جریان نقدی خود را مدیریت کنند؟
  • با کمبود موجودی کلیدی یا خدمات مورد نیازشان مواجه‌اند؟

تمام این چالش‌های تجاری را می‌توان با یک بحران مانند ویروس کرونا تشدید کرد. وظیفه شما به عنوان یک صاحب مشاغل این است که دریابید که چگونه می‌توانید محصولات و خدمات خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهید تا به آنها کمک کنند و به رفع مشکلات جدید مشتریان خود بپردازید.

۲- کانال‌های جدید برای فروش بسازید

بسیاری از کسب و کارها در بحران کرونا به مشکلات اساسی‌ای برخورد کرده‌اند، اما باید بدانید حتی در این شرایط مردم همچنان به دنبال خرید کالاهای ضروری خود هستند و به دنبال جایگزین‌های قبلی برای دستیابی به محصولات مورد نیاز خود می‌گردند. به همین دلیل شما باید کانال‌های جدیدی برای فروش ایجاد کنید که اغلب آن آنلاین باشند. به عنوان مثال، رستوران‌ها در چین شاهد کاهش مشتری در فروشگاه شده‌اند، به همین دلیل بسیاری از آن‌ها وعده‌های غذایی غذای آماده به صورت آنلاین و از طریق بیرون‌بر را می‌فروشند.

از خودتا بپرسید آیا می‌توانید بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیکی خود را تقویت کنید؟ آیا می‌توانید به جای جلسات فروش حضوری، مکالمات بیشتری را در رسانه‌های اجتماعی و LinkedIn ایجاد کنید؟ تجارت هنوز ادامه دارد ، اما ممکن است بیشتر آن به صورت آنلاین اتفاق بیفتد.

کسب و کارهای آنلاین و فروش بالا در بحران کرونا

۳- روی سرمایه گذاری های بلند مدت در تجارت خود کار کنید

به خصوص اگر در فروش B2B فعالیت دارید. ویروس کرونا ممکن است فرصتی برای سرمایه گذاری‌های طولانی مدت در تجارت شما باشد.  اگر شاهد کاهش  سرعت کوتاه مدت هستید، این زمان برای ارزیابی مجدد عملکردها، سکوها و فرآیندهای خود و انجام برخی برنامه‌ریزی‌های استراتژیک بلند مدت است.

بازگشت به هزینه و سرمایه گذاری شغل خود را با نگاه طولانی در ذهن خود پرورش دهید. حتی اگر ایده‌هایی عجیب برای پیش برد کارها دارید، از ابراز آن نترسید و در این روزها با دیدی عمیق برای کسب و کار خود برنامه ریزی کند.

۴- آمادگی برای افزایش تقاضا

درسی دیگر از شرکت‌های چینی این است که بهبود اقتصادی پس از ویروس کرونا ممکن است سریع‌تر از آنچه انتظار داریم باشد . اگر امروز بیش از حد به عقب برگردید، ممکن است در موقعیتی قرار نداشته باشید که روی بهبود پس از بحران سرمایه‌گذاری کنید . منظور این نیست که جدی بودن جنبه‌های سلامت عمومی این بحران را کم‌اهمیت نشان دهیم؛ همه باید احتیاط کنند تا سالم بمانند و گسترش ویروس را کاهش دهند. اما امروزه شرکت‌ها می‌توانند گام‌های خوبی برای رسیدن به موفقیت بزرگ‌تری در فردا بردارند. همیشه چالش‌ها و بحران‌ها بر روی کسب‌وکار ما وجود دارد. ما می‌توانیم فرصت‌ها را با هم تطبیق بدهیم و قوی‌تر و حتی از یک بحران بزرگ مانند کرونا، جان سالم به در ببریم.

در آخر

این نکات مهم در حفظ یک کسب‌وکار در شرایط بحرانی بسیار تاثیرگذار است. ببینید که کدامیک از آن‌ها مربوط به شرایط فعلی شماست و می‌توانید از آن استفاده کنید. هرچه در این روزها آگاهانه تصمیم بگیرید، قطعا ضرر کمتری را متحمل می‌شوید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات