IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
برندسازی شخصی

برندسازی شخصی: هویت‌تان را در نوشته‌هایتان نشان دهید

برندسازی شخصی: هویت‌تان را در نوشته‌هایتان نشان دهید

در برندسازی شخصی یکدست‌بودن خیلی مهم است. هر آیتم بازاریابی، هر نامه، هر ایمیل یا هر نوع دیگر ارتباط کتبی باید برند شما را فریاد بزند. هدف این است که داستان برندتان را طوری به روشنی بگویید که بتوانید مخاطبتان را به شخصیت و مهارت‌هایتان جلب کنید. هر نوشته‌ای که از شما به جا می‌ماند نمایانگر هویت واقعی شما می‌باشد، پس چه بهتر است که هدفمند و با هوشمندی کامل آنچه که هستید و می‌خواهید باشید را در نوشته‌هایتان به مخاطبتان نشان دهید.

با پیروی از این اصول پایه می‌توانید محتواهای مربوط به برند شخصی‌تان را یکدست کنید:

  • پیامتان را روشن، یکپارچه و پیوسته منتقل کنید.
  • در همه‌ی سندها و نوشته‌هایتان، روی همان دیدگاه‌ها، توصیف‌ها، شعارها و ویژگی‌ها تاکید کنید.
  • ویژگی‌هایی از برندتان را استفاده کنید که در همه‌ی کارهایتان آشکار باشد. همه‌ی نوشته‌هایتان (و همچنین حرف‌هایتان) باید به برند شخصی‌تان متصل باشد.
  • جزئیاتی را که برندتان را پشتیبانی یا تقویت نمی‌کند، کنار بگذارید.
  • وقتی دارید درباره‌ی کارتان حرف می‌زنید یا درباره‌ی برنامه آینده بحث می‌کنید، از ویژگی‌ها و نقاط قوت برندتان بگویید و بنویسید.
  • از کلمه‌های مترادف استفاده کنید تا وقتی می‌خواهید محتواهای برندتان را یکدست کنید، جمله‌ها و کلمه‌ها تکراری نشود.
  • سعی کنید بفهمید بازار هدفتان با چه مشکلاتی روبه‌روست و راه‌حل‌هایی ارائه بدهید که برندتان را متمایز کند.
  • مخاطب هدفتان را به‌دقت شناسایی کنید و ببینید چه چیزی آن‌ها را جلب می‌کند. بعد، این اطلاعات را در وعده‌ی ویژه‌تان بگنجانید تا به خوبی با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید.

به کارگیری اصول ذکر شده در برندسازی شخصی باعث میشود تا بتوانید به درستی پیام برندتان را به مخاطب انتقال دهید تا مخاطب شما را به روشی صحیح و بهتر بشناسد.

در ادامه مقالات برندسازی شخصی خواهیم گفت که چطور ابزار ارتباطی سنتی از قبیل نامه‌ها، رزومه، زندگی‌نامه و نامه‌ی ضمیمه‌تان را به خدمت برندتان درآورید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar