IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
برندسازی شخصی

برندسازی شخصی: معرفی و مقدمه

برندسازی شخصی : معرفی و مقدمه

فرض کنید می توانید از بدنتان بیرون بیایید و خودتان را تماشا کنید. خودتان را تصور کنید که وارد مصاحبه ی شغلی می‌شوید و با کسانی سلام و احوال پرسی می‌کنید که اولین بار است آن‌ها را می‌بینید. چطور به نظر می‌رسید؟ آیا با اعتماد به نفس لبخند می‌زنید و به چشم آن‌ها نگاه می‌کنید یا چشم‌هایتان را با حالتی عصبی دور اتاق می‌چرخانید؟ آیا به نظر می‌رسد کنترل اوضاع دست‌تان است یا معلوم است زیر فشار هستید؟

حالا خودتان را مجسم کنید که وارد خواربارفروشی محله‌تان می‌شوید. آیا طوری لباس پوشیده‌اید که نشان می‌دهد به خودتان توجه دارید یا هر لباس لکه‌دار و آویزانی که دم دست‌تان بوده است به تن کرده‌اید؟ آیا با کارمندان فروشگاه ارتباط برقرار می‌کنید یا از چشم‌در‌چشم‌ شدن با آن‌ها دوری می‌کنید؟ اگر به یکی از هم‌محلی‌ها بر بخورید، آیا به نظر می‌رسد از دیدنش هیجان‌زده شده‌اید یا ظاهر مضطربی پیدا می‌کنید و سعی می‌کنید از رو‌به‌رو شدن با او فرار کنید؟

پرسشی دیگر: خودتان را پشت کامپیوتر تصور کنید که دارید صفحه‌ی مجازیتان را چک می‌کنید.یکی از دوستان شوخی نا‌پسندی برای شما فرستاده است. چه پاسخی می‌دهید؟ آیا نظر زشتی رویش می‌گذارید و فوری آن‌را می‌فرستید، به این امید که کسی را بخندانید؟ یا تصمیم می‌گیرید نظر ندهید، مبادا کسی را برنجانید؟

خیلی‌ها در مصاحبه شغلی خوب خودشان را جمع می‌کنند، ولی به اینکه در فروشگاه محل چه ظاهر یا رفتاری دارند یا نظراتشان در شبکه‌های اجتماعی چطور است، توجه نمی‌کنند. حالا مگر در اینترنت چه آدم مهمی هست که بخواهید تحت تاثیرش قرار دهید؟ افرادی که در صفحه مجازیتان با شما در ارتباط هستند هم که دوستانتان هستند؛ یعنی باید شما را همانطور که هستید، قبول داشته باشند؛ با همان شوخی‌های ناپسند و غیره.

ولی مسئله این است: کسانی که در این دنیا در کسب‌و‌کار و زمینه‌های دیگر از همه موفق‌ترند، می‌دانند تاُثیری که در هر شرایطی و موقعیتی روی دیگران می‌گذارند، مهم است. آن‌ها می دانند چقدر مهم است که کارها، حرف‌ها و ظاهر آن‌ها طوری با هم هماهنگ باشد که هر کسی با آن‌ها ارتباط دارد، برداشت یکسانی از آن‌ها داشته باشد.

در این سری مقالات به شما نشان می‌دهم چطور تصویری هماهنگ و هدفمند از خودتان ارائه دهید که کمک کند به هدف‌های شخصی و حرفه‌ای‌تان بررسید. اول کمک می‌کنم بفهمید واقعا چه کسی هستید، از چه چیزی لذت می‌برید، در چه کاری مهارت دارید و از زندگی چه می‌خواهید. بعد، شما را در مسیری قرار می‌دهم که با گام‌هایی حساب‌شده کمکتان می‌کند همه‌ی جنبه‌های زندگی‌تان را بر پایه‌ی خود واقعی‌تان بسازید. هدف این است که به شما کمک کنیم موانعی را که خودتان در مسیر موفقیت ساخته‌اید، بشکنید و خود اصیل‌تان را به دنیا نشان دهید.

با ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar
وحيد خسروي
Guest

بسیار عالی ، ممنون از شما ، حتما این سری مقالات را دنبال خواهم کرد .