ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۱
633 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه اصل پارتو یا قانون ۸۰ به ۲۰ را در کسب تخصص به کار ببریم؟

یکی از هدف های شما باید این باشد که به آنچه می توانید، برسید. بازار تنها به بهترین ها، بهترین پاداش ها را می دهد. برای عملکردهای متوسط پاداش متوسط می پردازد و برای آنها که موفق نیستند و یا کمتر از حد خودشان ظاهر می شوند و نتایجی کمتر از خود به دست می آورند، اجر ناقابل می دهد.

در نظام اقتصادی ما درآمد شما تحت تاثیر سه عامل مشخص می شود: اول، کاری که می کنید، دوم اینکه آن کار را به چه خوبی انجام می دهید و سوم، شدت دشواری جایگزین کردن شما.

یکی از کیفیات موفق ترین انسان ها این است که در نقطه ی به خصوصی در کارشان تصمیم می گیرند که به حد اعلا برسند. آنها تصمیم می گیرند که در کارشان به بهترین ها تبدیل گردند. تصمیم می گیرند هر بهایی را که لازم است، بپردازند، هر از خود گذشتگی را انجام بدهند و زمان لازم را صرف کنند تا در حوزه ی کاری خود به سطح عالی برسند.

در نتیجه ی این تصمیم گیری، از انبوه متوسط ها فاصله می گیرند و در جمع گروهی قرار می گیرند که سه، چهار، پنج یا ده برابر سایرینی که تن به این تعهد نداده اند کسب درآمد می کنند.

قانون ۸۰ به ۲۰

وقتی سالها قبل کار فروش را شروع کردم، کسی به من گفت که قانون ۸۰ به ۲۰ در زمینه ی فروش هم مصداق دارد. او گفت ۲۰ درصد فروش فروشندگان، ۸۰ درصد درآمد ناشی از فروش را به جیب می زنند.

معنای این حرف این است که ۸۰ درصد فروشندگان، تنها ۲۰ درصد کل فروش را به خود اختصاص می دهند. سال ها قبل تصمیم گرفتن که ترجیح می دهم در شما آن ۲۰ درصد قرار بگیرم. این تصمیم گیری زندگی من را متحول ساخت.

از آنجایی که دوران کودکی دشواری را پشت سر گذاشته بودم و در مدرسه هم نمراتم کمتر از متوسط دیگران بود، از تصویر ذهنی خوبی برخوردار نبودم. اعتماد به نفس کمی داشتم. هرگز به ذهنم نمی رسید که بتوانم در زمینه ای خوب باشم. اگر برحسب اتفاق کاری را به خوبی انجام می دادم، آن را به حساب شانس و تصادف می گذاشتم.

تا اینکه روزی ذهنم جرقه ای زد. به این نتیجه رسیدم، همه ی کسانی که در جمع ۱۰ درصد بالای یک فعالیت هستند، زمانی در جمع ۱۰ درصد پایین آن فعالیت قرار داشته اند. هر کس امروز خوب ظاهر می شود، زمانی بد ظاهر می شد.

هر کس که در صف غذا به جلوی بوفه رسیده است، قبلا در انتهای صف قرار داشته است. از همه ی اینها مهم تر، به ذهنم رسید هر کار منطقی و معقولانه ای که دیگران کرده اند، من هم می توانم همان کار را بکنم. به نظر می رسد که این حرف در مورد همه ی اشخاص صدق می کند.

کسی که از شما بهتر یا باهوش تر نیست. هر کس در زمینه ای بهتر است. علاوه بر این، تمامی مهارت های تجاری و بازرگانی را می توان آموخت.

کسانی که در زمینه هایی بهتر ظاهرمی شوند، مهارت های لازم را آموخته اند و آن را با مهارت های قبلی خود ترکیب نموده اند. اگر آنچه را که دیگران به دست می آورند شما به دست نمی آورید، تنها معنایش این است که هنوز این مهارت های را نیاموخته اید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *