IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
باورهای مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید

باورهای مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید

باورهای مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید

تصور کنید فروشگاهی وجود داشت که باور می فروخت، چیزی شبیه یک فروشگاه کامپیوتر یا نرم افزار. جایی که می توانستید از آن باور بخرید و در ذهن نیمه هوشیارتان آن را برنامه نویسی کنید. اگر می توانستید خریدار باور باشید، کدام باور برای تان از همه مفیدتر بود؟

توصیه ی من این است. این باور را بخرید: “سرنوشت مقدر است که یک موفق به تمام معنی در زندگی باشم.”

اگر با تمام وجود بر این عقیده باشید که یک موفق بزرگ هستید، طوری حرف می زنید، به گونه ای راه می روید و اقدام می کنید که تبدیل به یک موفق بزرگ شوید. همه ی اشخاص شاخص در هر زمینه ای اینگونه می اندیشند.

به جنبه های مثبت توجه کنید

اشخاص موفق در هر موقعیتی به جنبه های خوب و مثبت آن توجه می کنند. می دانند که جنبه ی مثبت همیشه وجود دارد. بدون توجه به اینکه چند بار با نا کامی رو به رو شوند، می دانند هر اتفاقی با خود جنبه های مثبتی به همراه دارد. آنها معتقدند که هر اشکال و نا کامی، بخشی از برنامه ی رسیدن به موفقیت است.

اگر باورهای تان به اندازه ی کافی مثبت باشد، در مسیر دشواری و نا کامی، درسی ارزشمند می گیرید. می دانید که در راه رسیدن به موفقیت نهایی درس های زیادی وجود دارند که باید آنها را بیاموزید. بنابراین هر مسئله را، تجربه ای برای یادگیری در نظر می گیرید. ناپلئون هیل اینگونه نوشت: “در محدوده ی هر دشواری یا هر مانع، بذرهایی به همان اندازه یا بیشتر، از امتیاز و مزیت وجود دارد.”

با این نگرش که هر گاه اتفاقی برای تان بیفتد، باید از آن بهره ای بگیرید می توانید به جانب هدف اصلی خود گام بردارید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar