IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا: بازاریابی با فروش کمتر

بازاریابی محتوا : بازاریابی با فروش کمتر

اساسا بازاریابی محتوایی، هنر برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی، بدون فروش است. نوعی بازاریابیِ پیوسته و مداوم است. به جای آنکه محصولات خود را بالا و پایین کنید، اطلاعات را تولید کنید که پیوسته سطح آگاهی مشتریان را بالا می بَرَد؛ و احتمالا موجب ترغیب آنها به ایجاد یک ارتباط عاطفی Emotional می شود.

ماهیت و اساس این استراتژی بر این باور است که اگر ما، بعنوان کسب و کار، اطلاعات مستمر و ارزشمند برای خریداران تولید کنیم، آنها در نهایت، با داد و ستد و وفاداری خود پاداش ما را خواهند داد.

اشتباه برداشت نکنید، تضمین های فروش، بازاریابی ویژگی ها و منافع محصول و رضایت نامه های مشتریان قبلی مبنی بر این که شما عالی بوده اید، جایگاه شان محفوظ است. بسیاری از شرکت ها، از این قبیل اطلاعات در اختیار دارند. مشکل این قبیل اطلاعات این است که فقط در زمانی که مشتری احتمالی آماده ی خرید از شما می باشد، مفید خواهند بود.

در مورد ۹۹درصد بقیه ی مواقع که مشتریان آماده ی خرید نیستند چه؟ این موقعیت، همانجایی است که بازاریابی محتوایی نقش خود را ایفا می کند. (جو پولیتسی)

زمانی وجود داشت که پرداختن به رسانه های سنتی، بهترین و اثربخش ترین راه برای فروش محصولات و خدمات بود؛ اما دیگر نیست.

آگاه کردن یا سرگرم کردن

کسی که در تلاش است بین آموزش و سرگرمی تمایز ایجاد کند، گام اول در مورد هیچ یک را نمی داند. (مارشال مارک لوهان)

ده سال پیش، من این فرصت را داشتم که با کِرِک چیفیتز، مدیر عامل Story Worldwide، که یک شرکت جهانی در زمینه ی بازاریابی محتوایی است، نهار صرف کنم. صحبت های آن روز او، همراه با من است.

چیفیتز گفت: “آگاه نمودن یا سرگرم کردن.” “برندها چه گزینه هایی در حین ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی خود دارند؟ برندها بهترین چیزی که در چنته دارند، در زمان تعریف داستان های جذاب به مشتریان خود عرضه می کنند.”

در واقع، شما چهار گزینه دارید:

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar