به دنبال یک راه تبلیغ پر سر و صدا برای معرفی سایتم هستم

به دنبال یک راه تبلیغ پر سر و صدا برای معرفی سایتم هستم
مجموع 5 از 1 رای

برای مطرح کردن پرسش های خود کلیک کنید...

اگر در هر زمینه ای که مرتبط به کسب و کار و فعایت های ایده پردازان می باشد برای شما سوالی پیش آمده است آن را مطرح کنید.ما تمام تلاشمان را می کنیم که پرسش شما را به متخصصین مربوطه برسانیم تا جوابتان را از فردی که آن را تجربه کرده است دریافت کنید. حتی سوالات شما می تواند سوالاتی باشد که قرار است ما در برنامه های آینده مان از مهمانان بپرسیم

مرتضی صدری
مرتضی صدری

سلام من چند ماهی است که یک فروشگاه اینترنتی زدم با نام جی شاپ (www.jeyshop.com) به دنبال یک راه تبلیغ پر سر و صدا هستم مخصوصا توی اصفهان ولی اول اینکه میخام خیلی جدید باشه و دوم اینکه متاسفانه هزینه زیادی براش ندارم. آیا شما تجربه ای دارید که من هم اون را تجربه کنم. ممنون

با توجه به اینکه چند ماه است شروع به کار کرده اید و محصولات بسیار متنوعی در وب سایت دارید، پیشنهاد می کنم به جای تبلیغ مستقیم، اقدام به عملیات روابط عمومی کنید تا مردم بیشتری با شما در اصفهان آشنا شوند. با توجه به اینکه چند ماه است شروع به کار کرده اید و محصولات بسیار متنوعی در وب سایت دارید، پیشنهاد می کنم به جای تبلیغ مستقیم، اقدام به عملیات روابط عمومی کنید تا مردم بیشتری با شما در اصفهان آشنا شوند. برای کاهش هزینه های تبلیغات و روابط عمومی و اثر گذاری بیشتر آنها هم، می توانید روی یک محصول یا دسته محصولات خاصی کار کنید که بیشترین مشتریان شما را شامل شده یا رقابت در آن حوزه در شهر اصفهان کمتره…. به طور مثال:به طور مثال فروش ویژه محصولات آرایشی بهداشتی یا یکی از محصولات آرایشی بهداشتی پرطرفدار، با قیمت مناسب تر و دارای هدیه با جامعه هدف خانم های بین 20 تا 35 سال شهر اصفهان که از اینترنت خرید خود را انجام می دهند.بدلیل ازدیاد تنوع محصولاتتان در سایت ممکن است مدت زمان بیشتری طول کشد تا در ذهن مخاطب به عنوان برند جایگاه ذهنی ایجاد کنید.اگر روی محصولاتی که خرید کردن آنها پردردسر تر، مشکل تر و یا کمیاب تر باشد کار کنید بازاری پرمخاطب را هدف گرفته اید. مانند: محصولات بهداشتی جنسیتی مردانه و زنانه که مردم برای خرید آنها از داروخانه ها با عامل خجولی مواجه بوده و از وب سایت بهتر خرید می کنند.

جمع بندی:

راه تبلیغ پر سر و صدا شبکه های اجتماعی و عملیات روابط عمومی است که می توانید در سایت آنها را مطالعه نمایید. اما برای تبلیغ کم هزینه و جدید، از سه مولفه ی بازاریابی زیر فقط دو تا را می توانید انتخاب کنید:

سرعت  قیمت  کیفیت

در نظر داشته تمام پاسخ ها درحد اطلاعات داده شده بوده و اگر پاسخ های دقیق تری مورد نیاز است باید اطلاعات جزیی تر و جلسات متعددی با مشاوران برگزار گردد.