ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۹/۱۱
2,473 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه محیط کاری شاد داشته باشیم؟

هر قدر ملتی شادتر باشد، احساس رفاه بیشتری دارد. براساس نظر متخصصان، شادترین مردم کسانی هستند که امیدها و آرزوهایشان بر پایه واقعیت استوار باشد. گاهی برای شاد بودن و بهره‌برداری بهتر از زندگی و کار نباید دنیا را تغییر دهیم بهتر است خود را تغییر دهیم. اگر افراد، شاد باشند قطعاً در زندگی پیشرفت خواهند کرد. شادی منجر به بالا رفتن قدرت سیستم ایمنی بدن، افزایش افکار و احساسات مثبت می‌شود. انسان‌های شاد، دوست‌داشتنی‌تر و اجتماعی‌ترند، بهتر بر استرس غلبه می‌کنند و شانس بیشتری برای سلامتی و طول عمر دارند. شرایط نمی‌تواند باعث شادی یا ناراحتی افراد شود. افراد فقط یک روز دارند و آن هم امروز است باید سعی کنند در این روز شاد باشند. احساس شادی موجب پیشرفت و دگرگونی می‌شود. شادی یک سرمایه بزرگ تجاری و شغلی است. شادی و نشاط در هر لحظه و هر زمان دلیل پاداش و یک انگیزه عالی برای کار کردن است. شادی یک جریان مثبت است، جریانی که ما را در رسیدن به اهداف سازمان کمک می‌کند. بنابراین مدیران سازمان‌ها باید به این مهم توجه خاصی داشته باشند.

راهکارهای سازمانی شادی عبارتند از:

۱. نصب تابلو و اعلامیه‌هایی که حاوی مطالب خنده‌دار، طنزآمیز مخصوصاً کاریکاتورهایی راجع به کار یا سازمان باشد.

۲. ایجاد مکانی یا اتاقی تحت عنوان اتاق شادی انگیز که این اتاق می‌تواند با اشیاء، فیلم‌ها و عکس‌های خنده‌دار طراحی شود.

۳. استفاده از رنگ‌های شادی بخش مثل رنگ آبی در محیط کار.

۴. نظرخواهی از افراد سازمان برای ایجاد محیط کاری شادتر.

۵. تفویض اختیار؛ تحقیقات نشان داده افرادی که آزادند خود تصمیم‌گیری نمایند سه برابر بیش از افراد دیگر که برای آن‌ها تصمیم گرفته می‌شود شادمان‌ترند.

۶. افرادی که به عدالت(عدالت سازمانی) ایمان دارند میزان رضایت و شادمانی در آن‌ها سیزده برابر سایرین است.

۷. نظم و انضباط به میزان ۱۸% بر روی احساس شادمانی افراد تأثیر دارد.

۸. برگزاری جشن سالروز گشایش سازمان.

۹. فضای سبز سالم و شاداب.

۱۰. نورهای روشنایی، مبلمان اداری، خوش‌بو بودن محیط کار.

(منبع: رفتار سازمانی مثبت تألیف دکتر علی نصر اصفهانی و مهدی نصر اصفهانی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “چگونه محیط کاری شاد داشته باشیم؟”

  1. Morteza گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *