محتوای سطح مقدماتی

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح مقدماتی منتشر شده است
جلسات نتیجه‌محور
مقدماتی دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶

شرکت در جلسات فرآیندی اساسی و ضروری برای تیم‌ها و گروه‌های کاری است. مهم نیست چه میزان از روش‌های ارتباطی استفاده می‌شود، انسان موجودی اجتماعی است و نیاز به تماس‌های رو در رو دارد. جلسات…

از اعتماد تا خودافشایی کارکنان
مقدماتی دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶

یکی از کارهایی که رهبران در ارتباطات اثربخش می‌توانند انجام دهند، اعتمادسازی و به تبع آن خودافشایی کارکنان است. رهبران باید به ابزارهایی مجهز شوند تا کارمند آن‌ها بتواند اطلاعاتی را آگاهانه به وی بدهد؛…

همدلی باعث می‌شود کارکنان احساس کنند ارزشمندند
مقدماتی یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶

همدلی توانایی درک شرایط احساسی دیگران و مهارت تشخیص نحوۀ درست رفتار کردن با دیگران با توجه به واکنش‌های احساسی آن‌هاست. همدلی زمانی مصداق پیدا می‌کند که شنوندۀ خوبی باشیم و نیاز و خواستۀ دیگران…

آیا شما فردی کم رو در محل کار هستید؟
مقدماتی شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶

تمایل عمده افراد کم رو پرهیز از برخورد است، حتی به بهای تضیع حق‌شان. اگرچه پرهیز از برخورد، در اغلب اوقات مطلوب است، اما همواره نمی‌توان از آن اجتناب ورزید، افراد کم رو نه تنها…

نقش و کارکرد عزت نفس در سازمان
مقدماتی شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶

سازمان‌ها می‌توانند برای افزایش عزت نفس کارکنان شرایط مساعدی فراهم نمایند. در هر سازمانی لازم است فضایی ایجاد شود که عزت‌نفس کارکنان در آن پرورش یابد. در زمینه نقش و کارکرد عزت‌نفس در سازمان می‌توان…