محتوای سطح مقدماتی

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح مقدماتی منتشر شده است
کارمندان بدقلق :چهار توهم درباره ی بازخورد(۳)
مقدماتی پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷

کارمندان بدقلق :چهار توهم درباره ی بازخورد(۳) توهم چهارم: اشتباهات جرایمی هستند که باید روی آنها سرپوش گذاشته شود، مجازات شوند یا هر دو. از بعضی جهات، همه ی ما می دانیم که این تصور…

گاو بنفش : چرا شما به گاو بنفش نیاز دارید؟
مقدماتی پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷

گاو بنفش : چرا شما به گاو بنفش نیاز دارید؟ چهل سال پیش، «ران سیمک» مالک ماءالشعیرفروشی «تامب استون تب» تصمیم گرفت در کنار ماءالشعیر به مشتریان، تکه ای پیتزای فریزری هم بدهد. کار او…

چطور نظر دیگران را به خود جلب کنیم
مقدماتی پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷

چگونه می توانید برای  دیگران جلب نظر کنید آیا تاکنون احساس کرده اید از سلانه سلانه رفتن در بعضی از اتاقها چه لذتی میبرید؟ صندلیها را به گونه ای گذاشته اند که انگار به شما…

بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :تعلق نداشته باش و نزدیک‌نشو
مقدماتی پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷

بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :تعلق نداشته باش و نزدیک نشو تعلق نداشته باش “پاندیت نهرو” سیاستمدار هندی، اینطور میگفت: «زمانی که در بین اروپایی ها هستم احساس میکنم هندی هستم و زمانی که…

مشتری مداری :عوامل موثر برکیفیت خدمات و خدمات پشتیبانی‌مشتری (۲)
مقدماتی چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷

مشتری مداری :عوامل موثر بر کیفیت خدمات و خدمات پشتیبانی مشتری (۲) در ادامه ی مقاله ی گذشته بقیه ی فاکتورهای موثر بر کیفیت خدمات و خدمات پشتیبانی را، از دید مشتری بررسی می کنیم:…